horoskopz

Tuesday, May 22, 2007

Když chcete najít,

v jakém znamení jste se narodili,
podívejte se do tabulky na následujících stránkách. Protože
čínský rok je založen na lunárním roce a začíná až
koncem ledna nebo začátkem února, všichni lidé, kteří
se narodili v těchto dvou měsících, si musejí velice pečlivě
zkontrolovat data čínského roku, v němž se narodili.
V dodatcích jsou také uvedeny dvě tabulky týkající se
kompatibility mezi znaky ve sféře osobní i pracovní
a podrobnosti o tom, která znamení se ujímají vlády
v různých denních hodinách. Z toho je možné vypracovat
váš ascendent, který má podobně jako v západní astrologii
právě zásadní vliv na vaši osobnost.
Při psaní této knihy jsem podnikl neobvyklý krok, neboť
jsem zkombinoval tajuplnou povahu čínských horoskopů
s touhou lidí ze Západu vědět, co přinese budoucnost,
a založil jsem svůj výklad na různých faktorech
souvisejících s každým z těchto znamení. Potěšilo mě,
že od té doby, kdy jsem začal vydávat Čínský horoskop,
se tolik z vás začalo zajímat o informace týkající se následujícího
roku. Doufám, že i tento horoskop pro vás
bude konstruktivní a užitečný. Nicméně si uvědomte, že
po celý ten čas jste pány svého vlastního osudu vy sami.
Upřímně doufám, že i knížka Čínský horoskop 2004 vás
zaujme a pomůže vám v nadcházejícím roce.